در صورتی که در هنگام رانندگی خدای ناکرده با عابر پیاده یا موتور سیکلت تصادف کردید، در نظر داشته باشید که فرد مصدوم الزاما باید با اورژانس به بیمارستان انتقال یابد، و چنانچه با وسیله نقلیه خود و یا دیگران مصدوم را به بیمارستان انتقال دهید، بیمه متقبل هیچگونه هزینه ایی نمیشود و از بدو ورود باید کلیه هزینه ها را بپردازید،، در صورتی که اگر بوسیله اورژانس اینکار انجام پذیرد بلافاصله و بدون نیاز به مراجعه به حسابداری، پذیرش، و پرداخت هیچگونه وجهی، خدمات پزشکی اغاز میشود
بنابراین اگر اورژانس گفت مورد خاصی نبوده و اورژانسی نیست ،و خودتان به بیمارستان ببریدش به هیچ وجه زیر بار نروید و مجددا با 115 تماس حاصل نمایید.
منبع: کانال تلگرامی https://t.me/pasargad777 آقای مرادمرد
ما را در سایت نقل قول دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74