نکته مهم :

خرید بک لینک


در صورتی که در هنگام رانندگی خدای ناکرده با عابر پیاده یا موتور سیکلت تصادف کردید، در نظر داشته باشید که فرد مصدوم الزاما باید با اورژانس به بیمارستان انتقال یابد، و چنانچه با وسیله نقلیه خود و یا دیگران مصدوم را به بیمارستان انتقال دهید، بیمه متقبل هیچگونه هزینه ایی نمیشود و از بدو ورود باید کلیه هزینه ها را بپردازید،، در صورتی که اگر بوسیله اورژانس اینکار انجام پذیرد بلافاصله و بدون نیاز به مراجعه به حسابداری، پذیرش، و پرداخت هیچگونه وجهی، خدمات پزشکی اغاز میشود

بنابراین اگر اورژانس گفت مورد خاصی نبوده و اورژانسی نیست ،و خودتان به بیمارستان ببریدش به هیچ وجه زیر بار نروید و مجددا با 115 تماس حاصل نمایید.

منبع: کانال تلگرامی https://t.me/pasargad777 آقای مرادمرد

نقل قول...

ما را در سایت نقل قول دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: سه شنبه 9 آبان 1396 ساعت: 7:31

صفحه بندی